Δευτέρα, 29 Νοεμβρίου 2010

Η συνωμοσία του Γάλακτος

Όλοι κάποτε ίσως ακούσαμε ότι "το γάλα δεν είναι και τόσο υγιεινό". Όμως πριν από αυτό το άρθρο δεν είχα ιδέα για το πόσο ανθυγιεινό μπορεί να είναι το γάλα και τα γαλακτοκομικά προϊόντα. Σας προτείνω να διαβάσετε όλα τα παρακάτω κείμενα, είναι ιδιαίτερα ενδιαφέροντα και επιμορφωτικά.

  1. Η συνωμοσία του γάλακτος (Μέρος 1ο) Η συνομωσία του Γάλακτος

  2. Η συνομωσία του γάλακτος (Μέρος 2ο) Γάλα και Παιδιά

  3. Η συνωμοσία του γάλακτος (Μέρος 3ο) Γάλα και Οστεοπόρωση: η φοβερή αλήθεια

  4. Η συνωμοσία του γάλακτος (Μέρος 4ο) Γάλα και Ακμή

  5. Η συνωμοσία του γάλακτος (Μέρος 5ο) Γάλα και Υπογονιμότητα

  6. Η συνωμοσία του γάλακτος (Μέρος 6ο) Γάλα και Παχυσαρκία

  7. Η συνωμοσία του γάλακτος (Μέρος 7ο) Γάλα και Καρδιαγγειακά Προβλήματα

  8. Η συνωμοσία του γάλακτος (Μέρος 8ο) Γάλα και προγεροντική άνοια (Αλτσχάιμερ)

  9. Η συνωμοσία του γάλακτος (Μέρος 9ο) Γάλα και Σκλήρυνση κατά Πλάκας

  10. Η συνωμοσία του γάλακτος (Μέρος 10ο) Γάλα και Αρθρίτιδα

  11. Η συνωμοσία του γάλακτος (Μέρος 11ο) Γάλα και Πονοκέφαλοι-Ημικρανίες

  12. Η συνωμοσία του γάλακτος (Μέρος 12ο) Γάλα και Καρκίνος

  13. Η συνωμοσία του γάλακτος (Μέρος 13ο) Ορισμένα Άγνωστα Στοιχεία για το Γάλα

  14. Η συνωμοσία του γάλακτος (Μέρος 14ο) Επίλογος
Το σχέδιο ανήκει στον Mike Adams και το αντέγραψα από την σελίδα: http://www.naturalnews.com/020374.html εκεί θα το βρείτε όπως το έφτιαξε ο δημιουργός, στα αγγλικά.

Κυριακή, 7 Νοεμβρίου 2010

Κινόα

To Κινόα, περιέχει όλα τα βασικά αμινοξέα που χρειάζεται καθημερινά ο οργανισμός μας. Προέρχεται από την Λατινική Αμερική και συχνά αποκαλείται "το χρυσάφι των Ινκας". Σήμερα χαίρει υψηλής εκτίμησης για την διαθρεπτική του αξία και θεωρείται υπερτροφή λόγω της υψηλής του περιεκτικότητας σε πρωτεΐνη (13%). Είναι επίσης μια καλή πηγή φυτικών ινών. Το κινόα επιπλέον περιέχει Ωμέγα 3 λιπαρά, είναι καλή πηγή φωσφόρου και έχει πολύ μαγνήσιο και σίδηρο. Δεν έχει γλουτένη και χωνεύεται εύκολα. Κινόα θα βρείτε σε επιλεγμένα καταστήματα με βιολογικά προϊόντα και είδη υγιεινής διατροφής.

Για περισσότερες εδώ http://en.wikipedia.org/wiki/Quinoa .

Πώς μαγειρεύεται;
(από την σελίδα vegan sintages)

Τετάρτη, 3 Νοεμβρίου 2010

Διατροφή και πάθηση

"Η φύση δημιουργεί -στις περισσότερες των περιπτώσεων- ένα τέλειο σώμα. Γιατί θα πρέπει λοιπόν εμείς να δεχτούμε για αντάλλαγμα κάτι λιγότερο από μία τέλεια κατάσταση υγείας;"
Ασθένειες και ενοχλήσεις όπως η δυσπεψία, η δυσκοιλιότητα, ο διαβήτης τύπου 2, η κάντιντα, η διατήρηση του κανονικού βάρους, το αίσθημα κόπωσης και εξασθένησης, το έλκος στομάχου, η κατάθλιψη, το κρυολόγημα, η γρίπη αλλά και προβλήματα που σχετίζονται με την πίεση και την χοληστερίνη μπορούν να ρυθμιστούν με μία πιο ισορροπημένη διατροφή.
"Οφείλω να τονίσω ότι το φαγητό δεν είναι θεραπεία για κάποια πάθηση. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί μόνο μέσα από τις δικές μας αναπαραγωγικές διαδικασίες. Παρ' όλα αυτά, είναι αιτία πάθησης και έτσι συντελεί στην θεραπεία επειδή παύει να μας δημιουργεί πρόβλημα.
Γίνεται λόγος ότι πολλοί από εμάς κάνουν διατροφικά λάθη και συνεχίζουν να ζουν και να φαίνονται υγιείς. Συχνά όμως τα φαινόμενα απατούν." Η υπερβολική λήψη ζάχαρης και αλατιού (που υπάρχει σχεδόν σε όλες τις τροφές, ακόμη και σε χυμούς, ροφήματα) μαζί με τον κακό συνδυασμό των τροφών μπορεί μακροχρόνια να προκαλέσει πληθώρα προβλημάτων υγείας.
"Μπορεί να παραπονιόμαστε συνεχώς για τις παρενέργειες της δυσπεψίας, της δυσκοιλιότητας, των πιασμένων αρθρώσεων και του πονοκεφάλου που έπονται, αλλά αψηφούμε τη σοβαρότητά τους, λέγοντας απλώς "με πονάει λιγάκι..", εντάσσοντάς το στη συνέχεια σαν κομμάτι της καθημερινότητάς.
Μας γίνεται συνήθεια, παρ' όλες τις παθήσεις που ακολουθούν και μόνο όταν το "σύμπτωμα" εκδηλώνεται έντονα από μόνο του, ή γίνεται χρόνια πάθηση, μπορεί να αντιληφθούμε την σοβαρότητα του προβλήματος."
Αυτό που έχουμε να κάνουμε όταν αντιληφθούμε πως έχουμε κάποιο πρόβλημα είναι να προσπαθήσουμε να βρούμε την αιτία του και όχι να προσπαθούμε να καλύψουμε το αποτέλεσμά του. Με το να "κουκουλώνουμε" τον πόνο και την κοκκινίλα δεν σημαίνει ότι παύει να υπάρχει η αιτία που τα προκάλεσε.
"Τροφοδοτούμε με φάρμακα για τα οποία δεν ξέρουμε πολλά πράγματα, το σώμα μας για το οποίο ξέρουμε πολύ λιγότερα, για να γιατρέψουμε παθήσεις για τις οποίες δεν ξέρουμε τίποτε απολύτως", Βολτέρος.

Εντός εισαγωγικών βρίσκονται σημειώσεις από το βιβλίο "Συνδυασμοί τροφών για χορτοφάγους, Σύστημα Χέι" εκδόσεις Διόπτρα.

Δευτέρα, 1 Νοεμβρίου 2010

Χορτοφαγία και Αθλητισμός

Οι αθλητές πρέπει να τρώνε κρέας;

Υπάρχει μία μεγάλη σύγχυση γύρω από το θέμα της διατροφής των αθλητών. Σίγουρα ένα σώμα που αθλείται έχει μεγαλύτερες ανάγκες από ένα σώμα που κάνει μία πιο καθιστική ζωή. Μπορεί όμως κάποιος να είναι χορτοφάγος ή vegan και να αθλείται; Η απάντηση είναι: ΝΑΙ.
Υπάρχει μεγάλος αριθμός Ελλήνων και ξένων διακεκριμένων αθλητών που είναι χορτοφάγοι. Αλλά ακόμη και στις πολεμικές τέχνες πολλοί δάσκαλοι αλλά και απλοί μαχητές ακολουθούν το μονοπάτι της χορτοφαγίας. Ένα καλό παράδειγμα χορτοφάγων μαχητών είναι και οι μοναχοί Σαολίν.
Στατιστικά στοιχεία σε Αμερική και Καναδά δείχνουν ότι το 2.5% των Αμερικάνων ακολουθούν φυτοφαγική δίαιτα καθώς και το 4% των Καναδών ενηλίκων.



Σημείωση: Καλό είναι πριν αλλάξετε την διατροφή σας να ενημερωθείτε για τις ανάγκες ενός χορτοφάγου (και εάν αθλείστε, για τις ανάγκες ενός χορτοφάγου αθλητή).